Friday, January 26, 2007

Jak poderwać kobietę

asjhglkhdflk -\


hej mam fajny sajt zobacz jak podrywać kobiety

Witaj.

Nazywam się Paweł Rudnicki. Zanim poznasz techniki i sposoby uwodzenia kobiet, chciałbym żebyś przeczytał poniższy artykuł. Usiądź wygodnie, odpręż się i przygotuj się na ogromne zmiany w Twoim życiu. Życzę miłej lektury.

Zawsze zastanawiałem się, “Czemu jak widzę super kobietę, która mi się podoba, czuję wewnętrzny opór przed poznaniem jej i powiedzeniem kliku słów”. Pamiętasz to uczucie?

Zastanawiałeś się kiedyś, jakby to było, gdybyś potrafił z ogromną radością i przyjemnością rozmawiać z kobietami. Gdyby każda rozmowa wprowadzała Ciebie w fantastyczny i błogi stan. Ja osobiście mam tak, że po każdej rozmowie z piękną kobietą odczuwam ogromną satysfakcje, nie wiem czemu ale tak mam. Zdarza Ci się to też, prawda?. Spróbuj sobie wyobrazić, jak z ogromną pewnością siebie w prosty sposób działasz na kobiety jak magnez na metal. Pomyśl o tym, jak wchodzisz do klubu, i rozmawiasz z kobietami, które dla Twoich kolegów zaszufladkowane są jako te “nieosiągalne”. Wyobraź sobie ich miny, gdy opószczasz klub z tak cudowną i piekną kobietą.

To wszystko możesz zyskać dzięki odpowiednim słowom i gestem możesz wpływać na myśli innych kobiet, dzięki technikom NLS (Neuro-Linguistic Seduction), czyli neurolingwistycznym uwodzeniu.

Czy zdajesz sobie sprawę z użyteczności tych technik?. Czy jesteś świadomy tego co możesz zyskać. Jedyne co musisz zrobić to poznać NLS.

Czy już zacząłeś zastanawiać się jakby to było, gdyby wykorzystać te techniki przy uwodzeniu kobiet? I czy efekty również przechodziłby najśmielsze oczekiwania? I słusznie, bo tak właśnie jest!

Momencik! Czy rzeczywiście chcesz sam wybierać kobiety z którymi będziesz w sposób ekscytujący spędzać czas, nawet pomimo tego że jeszcze teraz wydaje ci się, że nie nie masz u nich najmniejszych szans?

WEJDŹ i ZOBACZ!!!
Jak poderwać kobietę

No comments: